تنـــــها تــــرین تــــــنهـــــا خــــــداستــــــ

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

تنـــــها تــــرین تــــــنهـــــا خــــــداستــــــ

عــــشق یـعنـی مانند هیچ کسی بودن !

عــــشق یعنـی حجم سنگین یک دم بودن ! برای پُر کردن تنهایی ...

عــــشق یعنـی پرواز در قفس، با در های بسته ! برای ایستادن ...

عــــشق یعنـی تـــنهــــا بودن، بـــرای هم دردی با تنهایی !

ساده می گویم: عشق یعنی همان آشنای غریب ... 

خــــــدایا !

من و خودم، همچون دو خط موازی شده ایم !

شکسته هایی که عمود می روند ...

گـاه دلم چه تنگ میشود برای عبور از گسلی که رخ دادِ دست من بوده !

نه حــــوادثــــ !!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

vahval
ساعت22:07---24 بهمن 1392
سلام دوست خوبم
امشب به دوستای لینکم گفتم سر بزنم هر چند که بی وفان
____________________________
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟


چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی


اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .


ولنتاین مبارک


vahval
ساعت19:39---22 بهمن 1392
like

گلی
ساعت21:21---29 دی 1392
به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد : اندوه پنهان شده در لبخندت را ، عشق پنهان شده در عصبانیتت را و معنای حقیقی سکوتت را

m
ساعت22:39---25 دی 1392
عشق یعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی شب نشینی تا سحر



عشق یعنی در آغوش خدا آرام گرفتن...


حمید رضا
ساعت15:41---25 دی 1392
من همانم که خدا روز ازل... خنده ای کرد و مرا تا ابدالدهر ستود... (این بیت رو همین الآن خودم گفتم... چطوره به نظرتون؟)... فی البداهه.................* ....................... درود بر شما و نوشته ی بسیار زیباتون... ببخشید مدتی نبودم... حال خودم و دلم خوب نبود و نیست... سپاس بابت حضور و نظرات پر از لطفتون...
پاسخ: زيباست ميتونين ادامه بدين و يه غزل بگين. ممنونم انشاالله كه خوب و سلامت باشين


مسعود
ساعت11:57---25 دی 1392
سلام محیا خانم

چرا اپ نکردی پ؟؟؟؟؟؟؟

اخه من واس کدوم پستت نظر یذارم؟

فک کنم این پستت جدید باش

چون من نظر نذاشتم

من واس همه پستات نظر میذارم

ب وب منم ی سر بزن

اپم

منتظرت هستم


پاسخ:سلام چشم


لیلی
ساعت10:24---25 دی 1392
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند ومن


معراج
ساعت10:07---25 دی 1392
سلام آبجي گلم

مثل هميشه قشنگ و عالي و زيبا بووووود
پاسخ:ممنونم داداشي :))


مهتاب
ساعت9:53---25 دی 1392
سكوت كن!
بگذار بغض هايت سر بسته بمانند
گاهي سبك نشوي، سنگين تري


مهتاب
ساعت9:49---25 دی 1392
آدم هاي كنارم مثل "جمعه" ميمانند
معلوم نميكند فرد هستند يا ذوج...
پر از ابهامند...


مهتاب
ساعت9:45---25 دی 1392
زيبا بود محياي گلم
پاسخ:مرسي مهتاب عزيزم


لیلی
ساعت1:23---25 دی 1392
دنیایت را با دنیایم عوض میکنی؟
فقط برای چند ساعت
میخواهم بدانم تو که همه دنیای منی , من در دنیایت چگونه ام ؟


شهاب الدین
ساعت20:53---24 دی 1392
سلام علیکم...به نظرم دیشب یادم رفت آدرس بذارم...آدرسم همون قبلیه فقط به میهن بلاگ رفته:

http://shahabandemad.mihanblog.com
پاسخ:سلام، بله آدرس وبلاگتون رو نذاشته بودين، لينك شدين ممنون


سحر
ساعت14:15---24 دی 1392
عالي بود محيا جونمممممممممم


پاسخ: مرسي سحر جونم :))


داداش ذاکر
ساعت11:38---24 دی 1392
یک همیشه یک است شاید در تمام عمرش نتواند بیشتراز یک عدد باشد اما گاهی اوقات خیلی زیاد است. مثل یک نگاه .یک سرنوشت . یک خاطره . یک دوست و یک خدا
پاسخ: خيلي زيبا بود داداشي


شهاب الدین
ساعت21:30---23 دی 1392
عرض ادب و سلام...مطلبتون مثل همیشه بسیار زیبا و دلنشین بود...ضمنا آدرسم تغییر کرده،مایل بودین آدرس جدید رو لینک کنید
پاسخ: سلام ممنونم از لطفتون، حتما


PEYMAN
ساعت18:41---23 دی 1392
لایک خیلی زیبا بود ممنون
پاسخ: ممنونم


sepanta
ساعت18:41---23 دی 1392
رفتن راحت است...
فقط باید چند قدم برداشت و دور شد!
ولی برای فراموش کردن... باید چند قرن بگذرد!
ولی باز هم ممکن یک عطر تمام خاطرات را زنده کند!


فاطمه
ساعت11:43---23 دی 1392
سلام جشن تولد دعوتی کادو یادت نره
پاسخ: به چشم :))


m
ساعت10:50---23 دی 1392
“عشق و محبت” ردپای خدا در زندگیست

امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . . .



زیبا مثل همیشه
پاسخ: ممنونم. جمله ي خيلي قشنگي بود :)


لیلی
ساعت9:54---23 دی 1392
= DD
پاسخ: :) قربونت گل من


Kh
ساعت23:33---22 دی 1392
وقتي باخدايي درعين تنهايي * تن هايي* ام وقتي غافل

از او هستي درعين بودن در كنار تن ها ،* تنهايي*
پاسخ: عالي بود مرسي


باران
ساعت16:51---22 دی 1392
خوشبختی هدیه ی هماره ی خداست، فقط ما باید دستهایمان را برای گرفتن هدیه دراز کنیم . . .

فداتشم خیلی قشنگ بود




پاسخ: مرسي باران گلم


لیلی
ساعت11:31---22 دی 1392
یه وقتایی هست که باید لم بدی یه گوشه و جریان زندگیت رو فقط مرور کنی بعدشم بگی به سلامتی خودم که اینقد تحمل داشتم
پاسخ: خیلی قشنگ بود عزیزم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ] [ 11:35 ] [ محیا ] [ ]